Przejdź do treści

Poszukiwania fajnego hostelu w Poznaniu

W wolnym czasie spędzam czas aktywnie. Lubię wyjeżdżać z plecakiem i zwiedzać nowe miasta oraz piękne okoliczności przyrody w kraju i za granicą. Ostatnio, planowałam kolejną wyprawę i szukałam tanich i fajnych noclegów. Razem z moimi przyjaciółmi chciałam odwiedzić kilka nowych miejsc w dużym wielkopolskim mieście, a przy okazji zatrzymać się w miejscu, które będzie atrakcyjne również dla naszych portfeli.

Komfortowe warunki w poznańskim hostelu

poznań hostelPoszukiwania odpowiedniego miejsca nie zajęły nam wiele czasu. W Internecie znaleźliśmy bardzo ciekawe oferty noclegowe dla grup zorganizowanych i po jakimś czasie zameldowaliśmy się w jednym z popularniejszych miejsc tego typu w stolicy Wielkopolski. Wszyscy zgodnie stwierdziliśmy, że jeżeli chodzi o Poznań hostel, w którym mieliśmy okazję gościć spełnił wszelkie nasze oczekiwania i potrzeby. Zarówno wystrój, jak i nowoczesne bardzo przypadły nam do gustu. Zostaliśmy ulokowani w pokoju wieloosobowym, z którego mieliśmy łatwy dostęp do wspólnej łazienki oraz przestronnej kuchni. W naszym pokoju znajdowało się sześć łóżek, które były od siebie oddalone w odpowiedniej odległości, a całe pomieszczenie było bardzo duże i komfortowe. W pokoju ulokowano także małe szafki nocne dla każdego z nas, abyśmy mogli trzymać tam swoje drobiazgi oraz dużą szafę wspólną, w której trzymaliśmy ubrania oraz plecaki. Ponadto w pokoju znaleźliśmy również żelazko do prasowania wraz z deską, dzięki czemu nawet w podróżny mogliśmy zadbać o ładny wygląd. Wieczorami wspólnie oglądaliśmy telewizję, która także była umiejscowiona w centralnym punkcie pokoju, a gdy chcieliśmy odetchnąć świeżym powietrzem wychodziliśmy na przestronny taras. W naszej wspólnej łazience, znajdował się duży przeszklony prysznic oraz wszystkie niezbędne akcesoria higieniczne wraz z zapasem świeżych ręczników dla każdego z nas. Korzystając z hostelu nie zapomnieliśmy również o zamówieniu śniadań oraz obiadów dostępnych na miejscu. Wszystkie dania były smaczne i przygotowane ze świeżych składników. Gdy nasz pobyt dobiegł końca byliśmy niezwykle zadowoleni z warunków tu panujących i w aplikacji mobilnej oceniliśmy standard hostelu na maksymalną ilość gwiazdek.

Wyjazdy wakacyjne są dla mnie przyjemną formą aktywnego wypoczynku. Razem z moimi przyjaciółmi odwiedzam ciekawe miejsca i poznaję interesujących ludzi. Ostatnio, podczas pobytu w jednym z miast Wielkopolski mieliśmy okazję nocować w bardzo fajnym miejscu. Zostaliśmy zakwaterowani we wspólnym pomieszczeniu, a cały pobyt w tym miejscu był dla nas wszystkich bardzo przyjemny i komfortowy. Przy kolejnej wizycie w tym mieście z pewnością powrócimy w to miłe miejsce.