Przejdź do treści

Relaks w spa wpływa pozytywnie na ciało

• przez

W weekend byłam nad morzem. Mąż przygotował dla mnie niesamowitą niespodziankę z okazji naszej pierwszej rocznicy ślubu. Zupełnie niczego się nie spodziewała. Liczyłam na jakiś drobny upominek lub kolację w restauracji a mąż tak mnie zaskoczył. Przyjechał po mnie do pracy. Miał już spakowane nasze walizki. Od razu z pracy zabrał mnie nad morze. Na początku myślałam, że jedziemy do jego rodziców bo mieszkają niedaleko nas ale kiedy minęliśmy ta miejscowość to zapytałam się gdzie jedziemy. Stwierdził, że zarezerwował dla nas weekend nad morzem w ramach prezentu rocznicowego.

Spędziłam miły weekend w spa

wspaniałe spa z Jastrzębiej GóryBardzo się wzruszyłam i ucieszyłam, że mam takiego dobrego męża, który o mnie tak dba. Hotel był przepiękny. Znajdował się w pięknej lokalizacji. Mieliśmy super widok z hotelu., Urządzony buł gustownie i elegancko ale przy tym był bardzo przytulny. W hotelu było kilkanaście pokoi a na dole znajdowała się restauracja i salon spa. Można było skorzystać z masaży czy innych zabiegów kosmetycznych. Okazało się, że mąż już mi zaplanował sporo zabiegów relaksacyjnych, które były wykonywane przez wykwalifikowaną kosmetyczkę. Miałam masaż całego ciała, maseczki nawilżające na twarz a także spędziliśmy też sporo czasu na basenie. Była jesień więc nie mogliśmy nacieszyć się długimi spacerami ale przespacerowaliśmy się  nad morzem i resztę czasu spędzaliśmy na basenie a także korzystając z hotelowych atrakcji. Wspaniałe spa z Jastrzębiej Góry góry zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Chyba pierwszy raz byliśmy w tak dobrze zorganizowanym hotelu. Wszystko było przemyślane i właściciele dbali o swoich gości. Widać było, że zależy im na klientach i przygotowując posiłki czy zatrudniając kosmetyki decydowali się na osoby wykwalifikowane, które wykonywali swoje obowiązki jak najlepiej. Niestety weekend minął bardzo szybko ale na pewno będę chciała wrócić do tego miejsca w trakcie wakacji na dłużej.

Postanowiliśmy już o tym nawet poinformować właścicielką, którą była bardzo uprzejma i sporo czasu z nią rozmawialiśmy w trakcie posiłków lub załatwiania różnych formalności. Z weekendu wróciliśmy bardzo wypoczęci i zadowoleni. Ja także miałam dla męża prezent. Parę dni temu robiłam sobie test ciążowy i chciałam mu powiedzieć o tym w trakcie naszej rocznicy. Więc wyjazd do Jastrzębiej Góry bardzo dobrze nam się kojarzy. maż kiedy mu powiedziałam o ciąży bardzo się wzruszył. Wszystkie zabiegi, które miałam wykonywane były dopasowane do mojego stanu. To był na prawdę cudownie spędzony wspólnie czas.